dagen efter

så vart de körning samma runda
torpeden lös bakom vild som alltid*S*
papps å jag på släpkälke tror jag de kallas
ska prova få in en bild igen*S*
Mona-Lisa gick raskt å snällt
hela rundan men mer bråttom hem
kan nån förklara varför hästar är så
hem ska de gå undan
har aldrig haft en häst som vari annorlunda på den punkten
tog en bra stund innan rundan va klar

sen jobb tre nätter
kan jag sova??????
nope dåligt me de innan jag går på
å inte blev de bättre att jag for å hälsade på
när jag gick av första natten
men lite nöje måste man klämma in*S*
jo gick bra me jobbandet

sista natten va jag ute på vägarna hela natten
å de gick fint de såg nåra harpaltar
å en räv mitt i samhället han for fram som en tok*S*
å sen ett par korkade renar riktit korkade
vill jag mena på
tjejen jag jobba me provade köra förbi dom
men icke gick de inte*S*
kom förbi en men inte den andra
jisses maka deck u väga*S*
hon vevar ner rutan å skriker
flöt de ta väga
å reneländet springer mot henne*S*
ja jäklar så kul de såg ut*S*
vi va något trötta så mycke skratt
image14



dålig bild*S*
men renrumpor e de allt*S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0