helgen

jo gick av freda morron
skjutsade tösen på bussen
handlade lite visste jag skulle få sällskap ett tag*S*
hem stökade undan lite kratta på*S*
fixade me hästar å smått å gott
blev bjuden på mat jag på pizzerian inte så dumt inte
sen har de mest varit tok hela helgen*S*
men skönt me sällskap ibland
jo sällskapet for hem sönda em*S*

jodå stökat me hästarna i helgen me
å idag ska jag skura vattenkar i kylan e ju -12 grader
jag gruvar mej helt klart*S*
å sen en ridtur tror jag om vädret ser bra ut
å ida ska kameran me
missade den när vi körde sist
å de va så fint i skogen då
så få se hur de blir*S*

Kommentarer
Postat av: sanna panna

vaddå för sällskap?....vikken vare ...
ha inte du joppa som jag?---

ja jag har ju inte surra mere på ett tag så vad vet jag....hihi
kram

2007-12-10 @ 23:21:56
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0