igår**

va jag ute på långtur me hästarna red i djupsnön
va tänkt å köra efter men så kom vi på å rida till skogs*S*
å de e första gången de
men si märren hon e för härlig hon
nyfiken å alert går på å kollar å luktar hon
gjorde en kortare runda sen hör jag traktorn komma
så vi vände men upp igen
å red hela rundan på 5 km i skogen
å torpeden lika vild å galen som vanligt
hon bara brakar på hon
in i snön å över stock å sten
ja jäklar så kul hon hade*S*
jättehärligt väder å allt
men jisses så ont ja har i ändan jag
kanske måste börja med sadel innan de här e klart
annars får jag stålsko arslet*hahahaha*

men så impad över hästarna så trygga å goa som dom e
ja de blir litte körning ida istället
få se om de blir hela rundan
de litte kallt ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0