igår

skulle jag rida men veterinären ringde hon va i faggorna
så om jag villa ha Mon-Stråla chippad å vaccinerad
jajemen blir kanon de in me hästarna
gruvsamt bäsa upp dom å sen till verket
hon på behörigt avstånd jag som håller
å fölungen reagerar inte ens
sen chippning i andra sidan av halsen..
jahapp då va de gjort
hon brydde sig inte ens
men se lilla hrm mamsen hon vart orolig hon
sen släppa lös å va gör mamsen
jo vänder till tuttarna å erbjuder tröst
men se inte Mon-stråla inte
hahahahaha
ja jäklar vilket föl hon e

sen full fart i hagen hopp å studs å lek
*skrattar gott*
ja annars uträttade jag inte mycke igår
hade jobbat å gick på halvfart*S*
la mej tidit å sov till nån gång i morse
å ida ida e de 18 grader kallt så jag går i ide jag
känns va bäst hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0