Juletid

ja då va julen över de e skönt tycker jag iallfall
jag jobbade ju gick på 23 å gick av 26
gick bra å jobba lugnt å sansat hahaha

jodå va på besök innan så ja skulle klara mej*S*
hade julmidda då gott gott käka janssons så de stog härliga till
å heminlagd sill å allt mums mums

julafton va de svårsovit vete katten varför men men
julkaffe vid 13 å de va mytche gott uppdukat
av syster mums mums sockerchock tror jag hahaha
å sen vila ett tag sen julemidda
jodå mytche gott där me
sill å ägg å rörost å sötost å sillsallad å allt kallt småplock
men inga grisfossingar tack å lov*skrattar*
å sen janssons å prinskorv å äggstanning å lite ta vondera
ja jisses stut å annat gott*S*
sen tvärtrött snabbt hem å lägga mig å vila en stund
fick klappar när ja skulle fara
hm spännande spännande
en skruvdragare....hm fick ja inte låna din??
glöggsamling....ok ja den går nog åt nån gång*S*
lotter å tidning å ängel
ja jäklar så bra jul de va
men hallå tomten glömde du inte min tvättmaskin????
hahahaha ja den får ja nog fixa sälv *skrattar*
hästarna dom fick julafton dom me
morötter å äppelbitar å hårt bröd å lite havre
dom mumsa så gott så

sen jobba säja god jul till alla som va vaken å
sen som vanligt faast mycke gott hade dom dukat åt oss*S*

ja jäklar å sista natta gick undan den me men snödrev
å gniss på morron för vi inte hann de vi skulle i hennes tycke
jag vart ju litte lack å sa de gnäll då
har dom aldrig jobba natt så vet dom fan inte hur de kan bli
me väder å krångel å allt som kan hända

gick av å skönt skönt ledig till efter nyår
gick å la mej mm skönt å sova
hm fick främmande *skratt*
de va den sömnen hahaha
dan gick man blir som en zombie när man inte sovit som man ska
huvva alles sullig efter

de va min jul de hur va eran?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0