Nätter

Så va tredje natten avklarad gick fint
sett nåra rävar å nån harpalt
renarna slapp vi*skrattar*
två nätter inne å tredje ute blir lite kollrig
när de ska bytas i samma sväng
men de har flutit på bra
å nu ledig tills julafton å de sitter fint de
ida blir de nog å vila litte
mysa kanske hahaha
å ut på ridtur
mams skulle baka mjukbröd hon
så imorrn e de nog min tur som de verkar*S*
om jag ska ha nåt till jul
å de ska jag nog de*skrattar*
har jag nån julstämning
nope inte ett dugg vill bara julen ska va över jag
så jag slipper eländet

å sen e de nyår få se om de blir nån tripp eller bli hemma
de visar sig de
verka hovar må ja göra idag urk*S*
se om jag sitter klistrad i boxväggen eller om hon e lugn ida
ja de visar sig de

Kommentarer
Postat av: sanna panna

å?
å?
å?
å?
hahahahahahahaha.......och?

2007-12-19 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0