räddad*S*

ja Sanna du räddade min dag*skrattar*
jag slapp riva tapet å slipa eller plocka nubb ur timmerväggen*S*
torsdas så surra ja me raskan
japp hon tyckte vi kunde ses på stan
å de va kanon jag vart nån minut sen
fölungen höll inte me om å va i hagen hahaha
ovanligt ...nee inte direkt*S*
träffde  mor å far där för koll på önskelistan
från syskonbarna så jag vet så där*S*
sen lunch på asiaten ovanpå hobby-boden
MUMS så gott farligt gott
jag käka så hunn å hejj*S*
sen strosa å surra å skratta som alltid
jo du gums du e duktig på å retas*skrattar*
fixade mina julklappar ja de va finemang de
så slipper jag de eländet*S*
sen surr å skratt
fan så snyggt tröjan å byxan som du köpte e
avis jag*S*
jag shoppade loss me godis jag hahahaha
å henna färg
sen hemfärd puss å kram å hej på hejjen*S*
som sanna säjer*Ler*
sen vart de besök *skrattar*
kom hem igår em lagomt till vila innan jobb*L*
jo katten de va inte dumt inte*S*
å sen jobbat inatt
å snart e de natt för min del
börjar bli litte suddig i ögonen*S*
ha de gott alla*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0