Helgens bravader*S*

Mjaha varti borta mest hela helgen som de känns
åkte på freda trevligt sällskap*S*
å lörda va de ju krukkalas utan R då*S*
ja de va riktit jäkla kul
jag kom hem lagomt å dressa om å fara på de
å bål direkt å surr*S*starkt*S*
å leksaker i mängd*S*
jajajaja stor i truten kan jag alltid va*skrattar*
ja jisses fanns mycke å titta på
nämen va i hela helsike e detta
fan storleken e ju som en jädra termos*skrattar mej sjuk*
men efterfest hos kompis*S*
vilken ämneskategori på surret
ni kan ju tänka er*hahahaha*
jo fan ni åkte ju
jag fick skjuts jag*S*
nädå inte alls långt å gå*hahahaha*
jaså gick de inte å bräda mej....hade bjudit på de isåfall*ler*
de vet du
tjing på er

*skrattar*
jo sanna jag har fan träningsvärk jag*skrattar gott*
konstit va*ler*

Kommentarer
Postat av: sanna panna

klart du har träningsvärk de skulle ja med ha om ja skratta så mkt som du gjort i helgen med alla krukor o termosar hahahahahaha....

2007-11-12 @ 10:51:21
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0