Idag..

är jag trötter..
är jag sliten..
är jag frusen..
men glad ändå*S*
ja jag måste va konstig jag
jag steg upp före 6 imorse
pigg å alert drack kaffe
å fixade å donade en stund
läste tidningen å nån blogg
å utan anledning
men så e jag morronpigg oxå

va ute å donade på en stund men kallt så ajajaj
skjutsade tösen på bussen så hon slapp va å trampa på skolan hela morron
(systerdottern)
handlade en skoteroverall för å ha me hästarna
varmt å gott
hatar å frysa huvva så vidrigt
sen va de dax å jaga en byxa hatar å handla kläder
mutter gniss å gnörf
men katten fann en jeans nästan direkt å
en annan byxa
jisses dagen e räddad hahaha

å hem fika å sen ut till hästarna i nya overallen må se om de går å rida i den
skrattar gott ja märren va lite skärrad
hon trampade runt me mej på
å varje gång hon börja skulle trava så gled ja på sniskan
stackars henne hon må ju tro de nå knas*S*
hon ville så gärna men kände nåt va fel
så hon tvärnita å bara stod ett tag
å så fort ja klev ner börja hon nosa på mej*skrattar*
ja hon e go gumman min
å fölungen hon jazzade runt i 100 knyck som vanligt
när lekledarn e där*hahahaha*
overallen va inget bra köp kan ja säja
må sy på sugproppar i arslet på den*asg*

ja så de kan bli
nepp en historia ska ja leta fram så de blir nåt kul idag me*blink*

Kommentarer
Postat av: sanna panna

lägg in lite bilder när du rider i värsta OVERALLEN...hahahahaha....skumpar omkring ja mer bilder tack......kram

2007-11-13 @ 12:15:24
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0