Jag svarade juh****

*skrattar*
jajaja ja vet haahhaha
jag skickade ju sms så du fick ju svar*S*
eeeh jodå de va inte dumt kinamat å allt*asg*
efterätten va kanon den....
nädå de va friterade bananer å glass
jo visst har varit borta sen igår på besök
så inget har ju hänt*S*
men innan ja for va jag till torpeden å verkade hovar
vilket syns på min stackars rumpa
hästrackare till å nafsas*skrattar*
jäklar så ont de gjorde
om JAG gjorde nåt???
jag bet tillbaka här ska de inte bitas nåt*S*
inte min rumpa iallafall*S*
slaskigt som attan när jag skulle hem
såg fyra bilar i diket på nån mil
ja jäklar att dom inte har nån hejd på gasen*S*
å nu ska de bli surströmmingskiva mums mums*S*
TJING på er*S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0