Jag




de ska allt va jag de på fjälltur me mamsen min
gick till mölkvattnet å sen mot tjoret (hur nu de stavas*S*)
så ser du nu då nu e jag me så nu får de räcka*S*

igår va jag på surströmmingsskiva mums
älskar dom å gott å dricka
whisky till efterätt de finemang de
15 årig the best en speyside jag köpte i augusti
sist jag va över till skottland
ja jäklar kom hem sent vart litte jobbigt å gå hem*S*
halt å kolsvart åka på skorna gick bäst de*skrattar gott*
ja hoppas alla hade en kanon lörda som mej*L*
ha de gott
ska iväg å hämta min bil innan jag ska på vift
nädå inte alls*S*
nu får de räcka nån dag
ska hämta en bild jag köpt via tradera sådeså*putt*
va tror ni om mej va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0