Jiihaaa*****

dagen D skrattar
japp först ridit av märren sen körning
å hon gick lugnt å fint den rackarns
ja hon e för kul

hon är lite hög å jag lite för korta ben*L*
typ en meter eller så *hahaha*
å jag avskyr sadel inte min grej
så  de gäller å klättra upp typ stockar stege stängsel
ja ni kan ju tänka er hur de ser ut
jag är vig som kylskåpet jag äger
jaha kliver upp på stockarna dagen till ära
å hon står snällt å fint som alltid
men när benet kommer över så skuttar hon iväg
hahahahaha
fyra gånger ja jäklar så roligt hon hade
varje gång jag kom nerdimpande ställde hon sig å lukta på mej
jajajaja
så kom pappsen förbi skrattar gott han
- Ske je håll ti a????
han myser den rackarn*S*
äntligen lyckas jag kravla mej upp
å se då ska de gå undan i snön
full fart hit å dit
å jag har träningvärk som heter duga
ujujujuj
happ sen körning
å hon går så lugnt å fint så
men fölungen hon e inte klok hon inte
tar fart upp vid skogen å skenar hela vägen ner
låg som en ferrari å helt galen
springer rakt på mej som en jäkla torped
å får ju inte stop
rakt in i ensilagebuntarna hahaha
ja vilken syn
de va dagen de*S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0