Julen ja

hm jo raskan så här e de*S*
jag avskyr julen jo verkligen
jo huvva så uppshasat å eländigt*S*
folk som inte kommer på besök på hela året annars
men fan till jul då ska de vankas å fikas å blääh
dessa jäkla kakor å jox
faast julgodiset gillar jag hahahahaha

men de va ju julmaten de skulle va om ja
jo lutfisk är inte min grej
jag å lillkusin magnus skulle bada badkar
i källaren hos farfar som alltid
kommer ner å där ligger nåt äcklit å illaluktande elände
i VÅRAT badkar å jo han hade lutfisken där
mår illa bara ja känner lukten*skrattar gott*
å de e trettio år sen de hände hmm e ja så gammal jag
funderar*S*

klappar hm jo gillar att ge syskonbarna
faast dom får allt litte året om när jag hittar nåt kul*skrattar*
själv?? ee jag får allt en slant av mor å far å nåt kul av barna
å i år ska tomten få ge mej en tvättmaskin å tumlare
utan att jag vet nåt om de hahahaah

brukar alltid jobba runt jul å ska så i år me
men alltid hinner jag käka nåt me familjen
å jag ja håller mej till stut me massor av rörost mums
mmm längtar till de
å sen syrrans sillsallad tomatsmak mmm
en stor tallrik ska de va minst*S*
jo de slinker nog ner nån skiva av annat me
men inga måsten inte

sen traditionen bjuder att åka pulka dunk däck å allt som finns
tillgängligt i backen i kåken
brukar va superkul

jo julgodiset va de ja
fudge å vitchoklad me polkagriskross i mmmmmm
hahaha mams lakritskola e livsfarlig
bitit sönder mer än en tand på den
men jisses så gott



Kommentarer
Postat av: sanna panna

vänta nu fan nu missa ju jag de däringa med julgodiset ja de ja...
VI brukar göra iordning en stor fruktskål o så stoppar man i tomtar o annat mellan frukten asså godis tomtar inte av choklad utan hmm fan heter de? glömt hahahaha.....

ja vill smaka de däringa RÖROSTEN bara så du vet
ja vill bli en erfarenhet rikare...:-p

kraaaam

2007-11-30 @ 15:10:17
URL: http://raskan99blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0