Mjaaa***

De gick fort att jobba natt den flöt snabbt som alltid när de nån man är samkörd med
segare på morron att prova sova onekligen
har svårt att koppla av direkt  så en långpromenad med vovvarna
sen lägga sig nope inte de
upp å käka å stöka men tiken va orolig
när inte hon får ligga i sängen ska ju inte kissen få göra de heller*skrattar*

somnade till slut å fick främmande*S*
ja ja ja de va ju trevligt de*fnissar*
mycke surr å skratt som alltid
ja å så skulle jag på palmkrans å kolla in tösens öppet hus
dom va kanonduktiga på teater å dans som jag va på
fika me systersonen surr å så

åså iväg å hälsa på ja de kan ja ju säja va sisådär hahahaha
men jag kan ju inte räkna me annat*asg*

men dåligt samvete för hästarna blev lidande idag ingen ritt
bara klappat om å kelat lite
men de hinns imorron*S*
å nu blir de promenad jag e inte ett dugg trött*S*
hoppas ni sover gott inatt
Tjing*S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0