Snö****YIIHAA

jo mitt förhållande till snö*S*
jag är barnsligt förtjust i snö
hoppa kasta snöboll
åka pulka
bygga grottor
åka skidor å skoter
å figurer andra gör änglar men jag håller mej till smådjävlar jag
bara va ute när de snöar stora lovikaflak
jisses så skönt
jag blir så exalterad satt syskonbarna bara skrattar*S*

å idag dagen till ära skulle jag ge hästarna lite mellanmål*S*
å torpeden kom på hon skulle på sightseing
jäkla busfrö hon knatade helt sonika förbi mej
jag me fulla famnen i hö
knuffar sig ut å full fart ut i snön*S*
å hoppar å skuttar som en annan toka
ja hon e lik mej i snön kom jag på
mamsen hon bara glodde å började äta
hahahaah
ja jäklar du har rätt raskan den hästen blir kul den
inte 5 månader å lyssnar noll
ett sinne av sig själv hon helt klart

jo till veckan raskan kommer jag å syttar dom små liven
om jag törs risken e att du blir av me dom alla hahahaha

nope dax å skotta lite snö så jag slipper golvdraget
ha de gott me er*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0