Ida..

Hände de nåt konstit när jag va te kusarna
dom blir ryktade varje dag men manen blir litte lidande
märren gillar inte att bli luggad haha
de märker min rumpa av*S*
sprayade me sånt däringa balsam så de blir lätt å reda ut
okey mindre svårt då
Stråla älskar att bli ryktad å pysslad me alltid hrm haha
å svartis så de skriker om de när man pysslar me nån annan
ja höll på reda ut pannluggen på mamsen hon la upp huvet på fölungen
å somnade ....fatta somnade?????
hon verkade njuta iallafall å de skönt å se
så ida va de uppskattat
å lillan hon kör me putsar du mej så putsar ja dej
(mina knän å knäveck) å jag e killig jag
igår va vi ut me fyrhjulsvagn för första gången på vägen
gick kanonbra tja lillan va inte så impad haha
lillan å jag e ute på promenad för å se på världen varje dag nu
skaffa erfarenheter på egen hand
hur de går??????????
jo de går bra lillan å ja tycker de iallafall
men se mamsen tycker inte alls hon
hon provar å tukta oss båda när vi behagas komma hem
hahahaha mej knuffar hon på å fnyser åt
men se lillan får avbassning så de står härliga till*S*

å inatt ere jobbadax vovvar får följa dom
men har så djävulskt ont i en höft de blir bara värre å värre
sträckte mej i januari å de ger sig inte helt
går i vågor å de retsamt
för å inte prata om vad mitt humör tycker*S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0