Igår..

Jo igår vart de spännande skulle rida sen ut å fiska
men de vart inte riktit så
ja gav mej ut å red dom va alles stolliga båda två
hopp å skutt å trängas å knuffas
jisses så stökiga*S*

happ red efter vägen både väster å öster
kom en bil tror ni inte den dumma jävla idioten kör upp alldeles i rumpan på märren
konstit hon blir spattig åså skratta den jäveln när märren vart rädd
får jag tag i den karln nån dag nu ska han ävlar få lära si nåt

sen vart de en liten tur i skogen som alltid raca av sig litte
å Stråla sprang före i full kareta
å SMACK så fick jag en isbit i ögat
ont ont ont ont
å en bit hem naturligtvis
tog mej hem in me hästarna in å jahapp kolla mej i spegeln
dax för il doktore mams skjutsa dit mej
jaha då vart de dax för lasarett då
in på ögon ont ont ont svullen å rinner som fan ur ögat
han kolla å spola å bedöva å stöka
jaha har skrubbsår på hinnan men de skulle läka rätt fort
fick salva som ska hjälpa
svder som attan men de går ju över de


Kommentarer
Postat av: raskan

ja f an de där kunde gått illa de....OTUR o jisses..

2008-04-16 @ 18:54:40
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Anonym

Hallå där! Det är rena vilda västern hör jag! Tur med ögat i allafall! Min äldste son skrapade skjortknappen på hornhinnan samma kväll som avslutningsbalen för gymnasiet var när han klädde sig, nervis?. Dagen efter fick jag skjutsa honom till akuten och det blev ögonskölj och salva men det läkte fint. Trist är det
och dj...igt ont gör det att skada ögonen! Ha dè och krya på dig!//Annika

2008-04-16 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0