Japp

Anders och Bengt spelade golf varje vecka och Anders vann alltid!
Då Bengt tröttnade på detta, frågade han sin vän:
- Hur kommer det sig att du alltid vinner? Är jag verkligen så dålig?
- Nä då, sa Anders, det beror på mina bifokala glasögon,
t.ex. när jag puttar, då tittar jag med överdelen på glasögonen,
då ser jag en väldans liten boll, sedan tittar jag med underdelen, d
å ser jag ett stort jädrans hål, det går bara inte att missa.
Bengt gick iväg och köpte sig ett par bifokala glasögon till nästa gång de skulle spela.
Han gick och böjde huvudet upp och ner och mumlade:
- Uppåt liten, nedåt stor...
När han träffade Anders sa han:
- Nu du, nu skall du se en som har skaffat bifokala glasögon, nu skall vi se vem som vinner!
De skulle gå ut på banan när Bengt sa:
- Vänta ett tag jag måste gå på muggen, kommer snart.
Anders väntade, och efter en stund kom Bengt tillbaka från muggen,
med byxorna alldeles dyblöta på framsidan.
- Vad har hänt? frågade Anders.
- Det är de här jädrans glasögonen!
När jag skulle slå en sjua, kollade jag neråt genom mina jäkla glasögon
och såg en gigantisk snorre och antog att det inte var min, så jag stoppade ner den igen!

Kommentarer
Postat av: Nickan

HAHAHAHA!!!! INTE LÄTT! SKITROLIG

2008-04-28 @ 18:52:41
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0