Lista

ALLMÄNT...
Namn: Erika
Piercingar: eeeh hr haft
Tatueringar: mja en drös å ska allt in med en till
Längd: 170 cm över backen  ibland under backen
Skostorlek: 39 mestadels
Hårfärg: jahaja rödbrunt med kritvitt i
Är du kär i någon: Jamen de va ett jädra tjat om kär...va e kär??
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nee ja trivs bra här sitta under en snöbjörk
Tänker du på självmord: Nämen hallå där vafför de???
Tycker andra att du är attraktiv: Ja de e jag rätt övertygad om*ler*
Vilket shampoo använder du: Oj nåt mot exem zone nånting
Vilken parfym använder du: Parfym???  versus en grön flaska lukta mums
Vad är du rädd för: att min familj å mina närmaste inte ska vara trygga
Gillar du att tvätta: Mja gillar nytvättade kläder men hatar å vika ihop dom
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jajemen alltid

SENASTE...
Film du hyrde: Oppsan ska de va då hmm jo hyrde nån på nätet
Film du köpte: Ja de va lika illa de då
Låten du lyssnade på: Jonas Gardell tillfällig gäst i ditt liv*ler*
Låten du hade på hjärnan: just densamma idag
Låten du laddade ner: Eehh hmm haha tror de va erik klapton me see you in heaven
Personen du ringde: Hm ska allt va M de
TV program du tittade på: Nyheterna på morronsidan
Personen du tänkte på: ojsan ja de va nog M de

FAVORIT...
Mat: Fisk e kalas öring me grädde *S*
Låt: favvo å favvo mja turistens klagan
Sak att göra: Bara tjusa me hästarna bara luta emot å må gott
Sport: Njaä de va sämre
Dryck: Vatten,öl wirre
Kläder: mina nya jeans å oranga tunikan
Film: Gröna milen
Bil: Subaru gillas

ANTAL...
Gånger du varit kär: Ja då va vi där igen då va e kär??
Gånger ditt hjärta brustit: ooh de har hänt ja
Hjärtan brustit på grund av dej: De har allt hänt de me
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jag??? några gånger på resultatlistor antar jag
Ärr du har på kroppen: Vattkoppeärr över hela kroppen,några revor på ena vaden efter taggtråd

SENASRE...
Bok du läste:Barbara Gabaldons suite om James å Claire Fraser
Personen du fick mail av: EEEEHh M ska allt de va
Personen du fick brev av: Farbror Melker
Personen du fick sms av: Anki
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår 40 årig bröllopsmidda för mor å far

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sovit å jassat me hästar
Var det kul: Sova va ett måste å jassa hästar me*S*
Hur tidigt stiger du upp: Om ledig vid 06-07 nån gång
Gillar du att slåss: Nope kan men vill inte
Vad ska du göra ikväll: Tidig kväll jobbade natten som va hoppades på sällskap men de sket sig nog
Är du seriös: Me vad?? Livet?? karln?? vad vad vad??????
Vad är du allergisk mot: Eh pollen som de verkar
Var har du ont: En höft sen ett tag tillbaka
Använder du hårspray: Va e de för slag
Kan du stå på händer: Neee inte min grej baktung jag
Favorit serie: ne inget för mej va nåt om isförare i kanade isåfall

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Surt ska de va
Gillar du ketchup: På vissa saker så
Är du glad nu: Nja mest trött haha
Var du glad igår: Japp
Känner du någon som jobbar på sjukhus: OOhh ja
Vad dansar du till: dansar jag???? jopp me häst
Stockholm är: en stad
Göteborg är: Mja en stad de me
Kan du sjunga:  De är en definetionsfråga de tyst min mun får du socker har nån sagt ja
Mer värt än guld: Kry å trygg familj jag e den som har svart gloria*S*
Spaghetti eller makaroner: Potatis potäter jolperer*S*
Ett land jag helst vill besöka: Skottland som alltid shetlandsöarna oxå
Ska bli skoj: Hm va ledig ett tag annars är de dött lopp mja kanske fara på besök haha
Ska inte bli skoj: Fjöset imorrn bitti
Sparar till: En sadel så jag slipper stålsko röven
Väntar på: Bättre tider funkar kanon de eller pensionen
Pålägg som gäller: Pastejen e slutt
Dagens dryck: Kaffe som alltid

Kommentarer
Postat av: Nickan

Är det bara bra mig dig? Ungarna har kollat filmen, de tyckte den var superbra! Ha dè

2008-04-15 @ 23:19:34
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0