Mja

veckan jo den har varit fullt upp den
uvva nog för jag gillar å ha nåt å göra
men nån måtta får de allt va

gick på å jobbade i söndas....
tre nätter va de om
papps for på jobb månda morron
mor å ja hade fjöset till och med freda
å tror ni inte bara för jag ska sova på dan
så snöar de som rena fan
japp ploga ploga ploga
å tösnö putt sur tjurig
jodå ja eeee så skicklig me skopan...INTE

usch tvi å blä säjer ja bara
jobba gick bra sova gick sämre hahaha
gick av onsda morron alles sullig i huvet
tack å lov så ploga svågern när ja va i fjöset
så ja kunde lägga mej nån gång

hästarna hmm vildare än tam haha
märren hade spatt kuta å sladda så hon la sig
tur hon inte gjorde sig illa

M kom på torsda em/kväll for hem idag

å nåt som jag tycker e rätt häftigt....
mor å far firar 40-årig bröllopsdag i morron
fatta va lång tid å dom är fortfarande kära
jag e så imponerad
image88

grattis grattis grattis
måtte ni få många underbara år framöver
älskar er*ler*
puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0