Nu

Jodå ögat e me å läker
men ser ut som jag supit i flera månader på vänster öga
å llitten blåklocka lär de bli*S*
Värst just nu e jag e så ljuskänslig ser inte ett skvatt när solen skiner
annars verkar de funka fint me salva
men att nåt kunde göra så ont fattar ja inte
men de värsta har ju gått över å de tur de
de säjer ja bara skyddsglasögon i fortsättningen
va rädd om ögena era kom ihåg de

åså har ja köpt en westernsadel till kanonpris
en sån som jag kollat in som gick på 8000
den skulle jag ha lagat en smula me
men den här e i fint skick
perfekt för min rumpa å märrens rygg
åååh mycke billigare*skrattar*
M va snäll å hämta den åt mej så slapp jag ta mej till stan
de va Sanna som tipsade mej om sadeln
så tack till er ni e pärlor
  

såg bilderna på blocket ut
ska ta en där den hänger när jag e ut*S*


PLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0