Så här ser den ut*S*

Ja inbillar mej jag gjort ett bra köp hahaha
om jag frågar rumpan så säjer den ett JA
jag är nöjd iallafall
mitt mål va en sadel jag sitter gott i som passar på märren
inte att de skulle va silverbeslag å sånt

image114

nu ska jag bara fixa en brösta åsså en bakgjord
fixa fästena för ridväskor som e borta
sen så tror jag mej va nöjd*S*
finns ju några manskapssadlar å militärselar å plocka från
å e de inget som passar ja då får jag göra så de passar*S*

Hade fått paket igår som jag öppnade idag
två byxer ja köpt på tradera för å ha i jobbet
å dom va kanon dom satt perfekt

jodå ja har haft sällskap han for mitt idan idag
så nu ska ja äta rester på rostade rotfrukter me lax å citronsås
mums mums mums favvomat för mej*S*
innan ja ska vila
Mae råkes




Kommentarer
Postat av: Nickan

Var till mor och far igår och fick middag! Gorgonzolatäcke och sherrysås på/till Laxen! Gud så gott! Ha dè

2008-04-20 @ 10:17:01
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0