Citat dom gillar jag

Varför är lusten alltid större än möjligheterna?
- Okänd -

Om sex är så naturligt, hur kommer sig det då
att det finns så många instruktionsböcker?
- Bette Midler -

Sex är precis som allting annat, om du vill få det rätt gjort måste du ta saken i egna händer.
- Okänd -

Jag är en god älskare, jag övar mycket på egen hand.
- Woody Allen -

När man har bra sex är det 10% av förhållandet, men när man har dåligt sex är det 90%



Den kvinna i världshistorien som kläckt ur sig de absolut bästa Citaten
är utan konkurrens Mae West



Några av hennes många gånger smarta och tänkvärda ord kommer här -

'Det är inte vad jag gör utan
Hur jag gör det.
Det är inte vad jag säger
Utan hur jag säger det.
Och hur jag ser ut när jag
säger och gör det.'

'Kvinnor med ett förflutet intresserar män, för
att de hoppas att historien ska upprepa sig!'

'Jag är ingen ängel, men jag har särat på mina vingar!'

'Jag har haft så många män
att FBI kommer till mig för att kolla fingeravtryck!'

'Så du är en man med ideal?
Då är det bäst att jag går medan du fortfarande har dem kvar!'


'Jag vet att du hört mycket om mig, men du kan inte bevisa någonting!'

'Är det en pistol du har i fickan eller är du bara glad att se mig?'

'Jag är tjejen som förlorat sitt goda rykte och som aldrig saknat det!'

'När jag är bra, så är jag mycket bra.
Men när jag är dålig så är jag mycket bättre!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0