Flera

Jag har en spegel i taket ovanför sängen
eftersom jag vill veta vad jag gör.


Mae West



Äktenskapet är det enda krig
i vilket man ligger med fienden.


Anonym



Gör aldrig någonting i sängen
som du inte kan uttala.


Mitch Murray

Vet du vad jag gillar med onani?
Man behöver inte prata efteråt.


Milos Forman


Det är härligt att vara gift. Tänk att finna en alldeles
speciell person att irritera för resten av livet.


Rita Rudner


Sex är i allt väsentligt bara en
fråga om god belysning.


Noel Coward


Tonåringar är guds straff för att man haft sex.

Patrick Murray

Erotik är när du gör något sensuellt och fantasifullt
med en fjäder. Perverst är när du använder hela kycklingen.


Elmore Leonard


Hennes byxor sitter så tajt att jag knappt kan andas.

Benny Hill


Äktenskapet varar för en liten tid.
Underhållet för evigt.


Quentin Crisp


När jag är bra, så är jag mycket bra.
Men när jag är dålig är jag så mycket bättre.


Mae West

Gissa om jag är utmatad. Jag gick på dubbeldejt
häromkvällen och den andra tjejen dök inte upp.


Mae West


Äktenskap är det pris som männen får betala för sex, sex
är det pris som kvinnorna får betala för äktenskapet.


Anonym


Att ha sex utan att utnyttja någon är lika svårt som att äta
utan att tugga.


Julie Burchill


En nymfoman är en kvinna som tänker lika mycket på sex som
den genomsnittlige mannen


Mignon McLaughlin


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0