Snö

Snö Snö Snö
Japp de har snöat som reine fan ida när ja skulle julhandla
Skrapat rutor i omgångar å de så drygt

men se har två julklappar kvar
en till Elina å en till mor å far
annars e de klappat å klart
Å de e ju så jädra skönt kan ni tänka

Mor å far ska få nåt gott å äta tror jag
Elina vete katten ja må sondera om de nåt hon behöver*S*

Annars vart de litte småshopping både igår em å ida
Va på loppis Härkes på slakteriet å inhandlade en kaninhåv
å rostfria småbytter som kostade nästan inget

Ida vart de några timers
lim och litte annat som jag redan glömt hmmm
Lite disträ tror jag att ja e
Vaknade strax efter 5 i morse å inte kunde ja somna om
lessamt kallas de Mats han sov så gott så*S*

Nepp nu ska ja gå i fjöset jag


ha de gott me er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0