Snöskrapor......

Idag skulle jag fara till stan då för jobb bland annat.
Har ju inte träffa Mats sen i söndas när han for *suck*

De började att jag skulle ha med mej släpvagnen,
som Mats så snyggt ställt av mitt i nuvarande snön.
Gick de bra??????  inte de inte .
tog en stund innan jag ens kom genom snön,
så koppla på jo då har bromsen låst sig *_:;^`?=))(/&%¤
Jävlar så arg ja vart jaha upp på gårn å fram me släggan....
Jodå de löste sig ,så på väg de gick så bra så.

Så kom jag ut på vägen mot Krokom å de va då väl själva den .......
De skallra så hade jag haft löständer så hade dom lossnat.....
Jisses hoppa å skaka ända till krokom.

Fan finns de ingen vägskrapa nu för tiden????


Kommentarer
Postat av: Nickan

Det är tur man reder sig själv! Jädrar vad dåligt vägunderhållet blivit! Inte ens inne i stan hade efter 1 dygns snöande plogat! Undrar hur det ska sluta! Ha dè

2008-12-05 @ 23:14:59
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Får jag lägga länk till din blogg?

2008-12-06 @ 18:36:57
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0