Tyst

Jodå har varit litte tystlåten av mej ett tag
Jag gjorde ett par rejäla å långa inlägg den 20 å dom försvann
då vart ja så arg att jag gav upp å den 23 gjorde ja ett par igen
näär jag hade lugnat mej å dom försvann dom me

AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGG


Jodå Tocka jävla julhelg
Hostig å snori e vi båda usch ja som inte brukar bli sjuk
å nu två gånger på 3 månader blääää

Jodå jobbade häromnatta å de va drygt de
trött i kroppen å hostig
Mats han har varit deckad i 4 dar nu bara sover å sover

Jag blir ju så rastlös jag när ja blir tussig så de rent löjligt

Men firat jul har vi gjort i stugan me familjen
jag jag somnade efter maten igår jag hahahaha
satt i en stol å sov ja jisstanes så fånigt

gav julklappar å fick som vanligt en slant
en kanonfin tavla på barna jätteglad blev jag för den
å en midda skulle vi få mums mums

annars så blir de midda igen ida å dom andra ska basta å bada isvak
men se de skippar ja ida

finns risken att de blir annars hahaha


Kommentarer
Postat av: Blue

Ja det förklarar saken till varför inget hänt på bloggfronten.



Har varit in o kollat mellan varven men inte sett nåt nytt.



Hemskt irriterande är det när man plitat ner nåt underfundigt, klurigt, tänkvärt o lagt ner både tid, energi och känsla i sitt inlägg o så försvinner det bara ut i tomma intet.

2008-12-26 @ 22:34:15
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0