borta igen....

Japp varit på rymmen ett par dar igen å jobbat ett par nätter igen
jo jäklar de va finemang de hrm hahaha
hade ju jobbat en natt ingen sömn innan de
sov ett par timmar efter å sen stökat på innan jag for
fick fläsklägg å rotmos mums mums mums
blir bortskämd jag
å så paltkoma efter trött trött
å promenad för å överleva då
å hälsa på jovars om jag höll mej vaken???

va tror ni om mej va????????
japp somnade mitt i en mening *skrattar gott*
hem till hmmm just de ja
badade jopp somnade där me
jisses vilken sömntuta ja kan va
å satte mej på sängkanten
sa nåt till hmmet å somnade innan huvvet mötte kudden
va klockan va????
eeeh hmmm hahahaha strax efter 20
pinsamt ja litte då*S*

vaknade till i  arla morronstund
ingen aning om vars ja va
varför ja va där
å hur fan jag kommit dit
sov ja fortfarande????
mja troligen halvt om halvt

han bara skratta han
tur de säjer ja bara
vart kvar tills de va dax å fara på jobb dan efter
sov ja mycke???
jo större delen av tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0