Filmer

Mja va som finns på tv-n de vet ja ärligt talat inte hahaha
jag har inte ens kopplat in den på över ett år
å inte saknar ja den heller e mest skräp i mina ögon
jo nyheterna saknar ja
men dom ser ja på nätet å hör på radion
visst kollar jag på nån film men inte blir de ofta inte
ja håller allt me Sanna om att de e massa skräpprogram
såpor å dokusåpor å irl program å hallå va mycke skit
de idol å nån om musical tjosan å urusla följetonger
ja jisses så mycke som inte jag vill se

på jobbet slötittar man om de lugnt nån natt men de sällan
blir mest nyheterna å nån film
jo komediprogram kan ja gilla
de går en på hmm låt se hmm 4+ kanske mrs bucket
men va de heter vet ja inte
men jag skrattar mej sjuk av å se henne
jo när jag hälsar på hos hmm så brukar de bli å se de
jo de har jag varmt om hjärtat sen ja bodde i skottland

favoritfilm....
mjaa de nog Gröna milen de den kan ja se hur många gånger som helst
den gillar jag skarpt boken e lika bra
triologin om sagan om ringen gillas oxå
Skådespelare..
hmm Antony Hopkins gillar jag skarpt
finns många bra helt klart
men å komma ihåg va dom heter??????
de inte min grej de inte hahahaah










Kommentarer
Postat av: sanna panna

jaaaa jag älskar henne jag med...Bouqeee de ska va franskt enligt henne....hahahahaha...

japp de ser ja på så ofta ja kan..
vikken humor har vi då...hihi

2008-02-13 @ 15:24:26
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Marie

Och serien heter "Skenet bedrar" och jag såg den alldeles nyss, som många andra kvällar..gillar tanten skarpt...*S*

2008-02-13 @ 23:44:42
URL: http://mariesandrahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0