Idag...

Ja då funderar jag...
på vad jag vill göra...
efter tre tunga nätter på jobb...
vill jag göra de här...
å vad vill jag göra istället...
å inga svar har ja på nåt ....
ja de likt mej de...

känner mej ensam idag...
å inte vet jag varför...
har få goda vänner...
å ni betyder mycke ska ni veta...
har nån jag träffar...
som jag trivs med...
men va de leder till vet ja inte...
tar dag för dag...
å njuter av att bara vara när vi ses...
å de e inte likt mej de...
å de skrämmer en del..

ja de va nog de jag hade på hjärtat idag..
nej jag är inte låg ..
men trött sömnbrist just nu...
men de börjar bli ljust ute nu..
älskar vårvintern med sol å kyla å fiske

men mår så oförskämt bra

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0