Jo ja vet

Att jag inte har så mycke hyfs som jag borde
att jag e rätt ofin av mej*S*
kanske borde jag bättra mej....
nope tror inte de går de
jag e jag
å så får de fortsätta

jo de har varit litte ståhej om man ska lämna ut sig eller inte
mja så mycke som man själv vill
jag kan bjuda på mej själv
men skyddar de mina
faast nog skriver jag om dom
för dom hör ju hemma i mitt liv

å om mitt mående mja de kommer me ibland de me
förvarnas om ja e ettrig kan ja tillägga haha
annars är jag nog odelt glad jag
men emellanåt så brister de
som med sannas å mina gardell biljetter
pratade me chefen på bilettförsäljningen
ida å skällde upp han
va litte elak då
fan jävla sätt lova ut en massa å sen så gäller de inte
ne se de passar inte mej de inte
men få se om de blir nån kompensation
en ursäkt fick vi iallafall
inte för att de kostade han nåt de inte

annars då hmm
jo jobbade ett par nätter igen
å sov ja nåt ??????
ne inte ett dugg innan
å nästan tre timmar efter första natta
jisses så illa de va
så såg ja de va som fullmåne
jaha de förklarade saken för min del
faast enligt sömnexperter så e de hjärnspöken
å va känslig för fullmåne
skitprat håller den på me kan jag tillägga
annars måste ju många ha hjärnspöken
inom mitt jobb å dom som vi hjälper
de kanske e så va vet jag

jo ja vet ja kan va jäklig emellanåt men de bjuder ja på
ha de gott
nu ska jag natta hästar å se om hon sticker till skogs
ida igen den lilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0