Rastlös..

Japp de e jag till max
de kryper under skinnet av tramp
så trampig så de jobbigt
får inget gjort bara flyttar grejer av å an
å svinkallt ute -20 grader å blåser lite
höll på frö mej när ja va ute

ändå hade jag sällskap tills fram på dan
å ett möte sen
men rastlös trampig jobbig på omgivningen
tror ni jag fick nån hjälp av han som for
när han hörde jag va rastlös???
hörs sen??????
hahahahaha
ja jäklar inte villa han prata me mej inte
jäkla trist typ idag

usch går mej själv på nerverna när jag inte kan va ute
å gå av mej de värsta
sova??
skulle inte tro de
uvva trampar av å an som en äggsjuk höna
blir fan vansinnig när ja blir såhär
får skaffa mej en träningcykel eller nåt
ett tips jag fått men inte gjort nåt åt tyvärr

hjälp mej nån

Kommentarer
Postat av: sanna panna

amen du? DU SKA INTE JOBBA NÄTTER DU...fan överpejsad så de räcker iaf....

herre gud
man måste sova 30 min iaf när man kommer hem efter 10 timmar natt på joppe hahahahaha....

tack för sms puss

2008-02-04 @ 13:01:25
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0