2007

tja vad hände...
en massa jox
men härligaste minnen kommer allt att vara

image39

hon till höger köpte jag*L*
högdräktig å allt

             

                      

åsså blev de ju 26 juni ....
å då kom bonusen*L*

  

lilla pyret i familjen
Mon-Stråla blev namnet

              


           


            


stora å vackra ardennrarna mina
å så inörning å inridning

             



å så min personliga stora sorg under året
gammeltiken fick somna in
image55


     

 



nytillskottet två i min lilla familj

image59


nee hon e inte heller riktit klok hahaha
platsar i famljen med andra ord*S*



mina vildar ska de allt va*L*

annars så hände litte av varje under året som gick
lärde mej en hel del om mig själv som alltid*S*
hm lärde känna en drös nytt me folk
raskan e favoriten *L* trivs me dej*S*
hm mer då jo träffade nån
sen va de blir de vet e fan om de ens blir nåt haha
jo de va ett bra år på gott å ont
men så går ju livet de kommer ingen ifrån
TJING

Kommentarer
Postat av: sanna panna

Fina bilder o fina minnen...speciellt gamtiken
hon har de bra nu
med tror ja...puss

2008-01-23 @ 15:13:45
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0