Idag

Ska jag jobba tredje natten
har jobbat ute två nätter med en jätterolig kille*S*
å ska va på ett annat ställe inne inatt å de va ett tag sen
allt har gått bra va en smula trött inatt
hade nån på besök igår em hahaha

tjusade med dom fyrfota innan jag la mej
Mon-stråla har kommit på man kan pussas
så lagomt trevligt*S*

ska va ledig imorrn far på besök
å ska på lasarettet på freda morron , se de blir spännande
jag som avskyr lasarett å läkare

å sen jobb igen ett par nätter
sen serni ska jag va ledig tills den 27-e
långledig kallas nog de*S*

renovera å fixa till här hemma
å hjälpa pappsen å plocka ner den timmrade bastun
å plocka ihop den
OM nu vädret tillåter vill säja
image37

den är under tillverkning på bilden*S*
Ska sättas upp på södern där stugan är

å nu blir e nog å vila en stund

jo raskan....du e saknad ska du veta*L*




Kommentarer
Postat av: Think Twice

Hej igen, har haft trubbel med min blogg och inte kunnat svara.
Men gör som så skanna din data med Hijackthis och ta en kopia på loggfilen!
Klistra
sen in den här(http://www.hijackthis.de/)
så talar den om om där finns infekterade filer!
Ps! Var försiktig om du väljer ta bort någon fil som bara är okänd...och programmet inte känner till!
(Good Luck)

2008-01-09 @ 20:33:41
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0