Idag

har jag gjort väldigt lite ska jag erkänna
somnade framför tv-n igår kväll så 2 inatt hade jag sovit klart*S*

jodå pysslat å donat lite me hundarna "tränat" dressyr
å de behövs illa illa illa*skrattar*
å hästarna givetvis

å ska snart fara å hälsa på ett födelsedagsbarn
kommer hem imorrn antar jag iallafall*S*
Om den ska få nåt???
jo en fin presentpåse med torkade trattkantareller

sen har jag roat mej å läsa på om gratisbio.se
hm man ska samla poäng å kan få presentcheckar
låter som en bra ide i mina öron iallafall
men många av sidorna man är in på finns inte
eller är inaktuella annars verkar de va en bra sida
så jag fortsätter att samla poäng för gratis bio uppskattas helt klart

tjing så länge
hörs en annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0