Lista*S*

1. Gjorde du något i Fjol som du aldrig gjort förut?

     Jo ja bidde me ardennermärr å fick föl

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

     Tror inte jag hade nåt???? som jag vill minnas iallafall*S*

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i fjol?

     Jo flera som ynglar av sig helt klart grattis till alla er

 

4. Dog någon som stod dig nära?

     mja mjo på sätt å vis min jämthundstik gick till nya jaktmarker

 

5. Vilka länder besökte du?

     Ehh skottland å norge å hm va de nåt mer haha

 


6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?

     Mer fritid  ligger allt högst

 


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

     24 april när vi hämtade märren å 26-e juni när vi fick föl

 


8. Vad var din största framgång 2007?

     Red in märren å kört in henne


9. Största misstaget?

     Oj de finns nog några hahaha men att lita på fel person lär de nog va


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

       Inget allvarligt inte


11. Bästa köpet

       Märren helt klart


12. Vad spenderade du mest pengar på?

      Hästarna å bensin


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

       Min far frisknade till fort


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?

       Que??ni skämta mej aprillo ska jag komma ihåg nåt sånt??




15. Var du gladare eller ledsnare i fjol jämfört med tidigare år?


       Nee de nog jämna plågor å jag e ju mest glad så

 


17. Vad önskar du att du gjort mindre?


       Eeh hmmm mjaa va ska ja svara på de????

 

18. Hur tillbringade du julen?


       Me familjen hos mor å far sen jobbet


19. Blev du kär i år?


      Nä tack å lov de ger mest bekymmer de*S*


20. Hur många one night stands?


        Ska man ha såna?? inga för min del dom skippar jag


21. Favoritprogram på TV?


       Avslagningsknappen



22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?


       Mja se hata vet ja inte om jag kan men tycka jäkligt illa om nån japp


23. Bästa boken du läste i år?


       Å de ska jag komma ihåg?? nån hästbok om föl kanske

 


24. Största musikaliska upptäckten?


         Jo jag håller nog me raskan där Paul Potts


25. Något du önskade dig och fick?

      Ett föl*S*


26. Något du önskade dig men inte fick?

       Undrar va de ska va jo få hem båten ville jag allt men lyckades inte


27. Årets bästa film?

       Alltså hm va happ feets på 2007??


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

       Satt på lasarettet mest hela dan å va orolig å sen klippte av mej långhåret


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

       Jo de finns de men de som hänt har hänt å går inte å göra ogjort


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

       Skogstroll som vanligt



31. Vad fick dig att må bra?

       Hästarna,familjen å naturen som vanligt,goda nära vänner


      


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

       ??????ni skämtar ??hepp eeeh va ska jag dra till me...van diesels rumpa möjligen


33. Vem saknade du?

       Min tik sen hon dog


34. De bästa nya människorna du träffade?

       Sanna helt klart henne diggar jag,å så finns de nåra fler


Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

tänkte bara slänga in ett tips i din blogg.
har du hört talas om gratisbio.se en sajt där
du samlar poäng genom att klicka dig runder på
olika sidor och välja att få nyhetsbrev. du får
poäng för detta och samtidigt som du får poäng
så stiger det för att du ska kunna få gratisbio
checkar hem i brevlådan. om du satsar på stort
kan du som jag samla in stora poäng och när du
väl samlat ett antal kan du beställa presentkort
på en massa affärer som kicks hm vero moda stadium
och de andra stora kedjorna i sverige.

själv har jag nu lyckats skrapa ihop till present kort för
1200 kr på kicks och 500 kronor på dinsko. så jag
tycker du ska bli medlem med.

genom att ange mig som värvare så får du redan
75 poäng från start. denna månaden har du även
chansen att på deras sida vinna en iphone och
mobiler och modell bilder av dig själv. gå med.

ange mig som värvare ; uniqa
här är länken till sidan ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-04 @ 08:47:39
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: sanna panna

jihaaa......jag om dej o du om mej faaaaan
COOLT----pöss:)

2008-01-05 @ 13:29:36
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0