Men...

Nåt märkligt sker just nu .....hmm
alltså va till födelsebarnet ,jag fixade midda
åt å mådde rätt gott
sov över å sov uselt vet e fan va de va
brukar sova så gott så på nätterna
skulle jobba till kvällen jag
hade ingen brådska iväg

skulle fika å vart presenterad å se de hade jag inte räknat me
blir så konstigt så
men men jadå raskan retas lagomt du*skratt*
du hade misstanken för att bra tag sen du *asg*
bara ja som inte fattar nåt*S*
men så e ju tjejer från venus killar från mars
å ja jo ja kommer nog från pluto ja hahahahaah
jag bidde allt rätt paff jag hrm kräver eftertanke hahaha


så på jobbet jag å en tjej till
å sen en extra tjej å se L gillar jag
jäklar vilket 30-års kalas hon hade skrattar
gaffel å käftande å skrattattacker
jodå den andra stackarn va lite brydd över oss
sitter i soffan L ligger mot mej å så kommer de
- fan va du luktar gott hahahaha
va haru för tvättmedel va?????
å fråga mej om de??
mi no noting hahaha

känner man mej vet man jag har ingen koll på de inte
rycker ett paket i hyllan jag*L*
å ida ere en lugn dag
surrat me B en som jag jobbat me hon e stortskön hon
 å me raskan jaja du bara retas du*S*
å hjälpt mor me datan som vanligt*S*

skickar dom på semester över helgen e de tänkt
så e djur å gården mitt ansvar en sväng då
prova å göra nån nytta tror jag
har lite som släpar efter på djurfronten
jo ja de finns ju fler än hästar å hundar å en kisse
e ju en sisådär 35 nöt oxå
nepp inte ekorrar inte hahaha

å nu får jag kanske sällskap en sväng får se hur de blir
de sabbut ute nu
så de kanske får va de
KA  TJING






Kommentarer
Postat av: sanna panna

väntar ivrigt på en INBJUDAN....
hahahahahahahahahahahahaha.......jihaaaa

2008-01-19 @ 14:56:45
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0