Mhm

Nu har ja varit på vift igen
japp va till raskan på midda i onsdas
vi satt å surra på msn tänkte hälsa på hon på torsdan
men icke se de vart onsdan haha snabba ryck
surr å käka å gooooosa me den lille
jäklar så söt han va fundrar allvarligt på nåt annat
än jakthund nästa hahaha
hade mina bestar me
Billy ponken han bara fria me tiken min han
men se Kevin han busa han*S*
jodå hon ha blivit riktit tuff hon*S*

åså i torsdas så va ja till krokom för klippning
vart riktit bra*S*snorkort kallas de haha
säjer ungarna
åså till stan då hrmm
hahaha jodå handlade nåt smått
å sen på besök va midda å surr å skratt
som alltid*S*

åså handla litte mat å så vart de kaffe hahaha
å hem å stöka hämta hundar å ungar å hembrygt äppelvin
nee inte äppelvin men resten*S*
å packa upp i mina nystädade skafferi å skåp
ja jäklar sicket stök ja hade häromdan
hatar verkligen HATAR röra i skafferiet

åså kom han på besök .....
men hallå ja kom ju just därifrån.....
ja de va ju kul surr å skratt å fika
litte gott å dricka
å storm å snöfall
vanka hundar å in
så kolla film å sova gott i min egen säng

å fan kommit närmare två decci inatt va fan
nu räcker de ju
kan inte åka min farkost när de så mycke nysnö
japp fikat frulle å han for hem

jaha ut å göra nån nytta då
ut me hästar å märren så sprek så hon skutta till å la sig
lite arg å förolämpad när ja skratta*S*

ja va blire nästa ida då
nepp gått i ide jag tror ja
en mösutuss i rumpen å sova tills i april kanske
hahahaha skulle se ut de

ne har varit ledi en vecka drygt å tycker mej inte gjort nåt ja
isch vill int imorrn natt men så e de ibland
å så blire inge besök då på nån da suck
hahahahaha
får vila upp mej*S*

ha de gott


Kommentarer
Postat av: raskan

jap de va värsta goset ju..:)
kul att du kom när ja va solo hemma..:)
kram

2008-01-27 @ 10:41:00
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Marie

Läser och funderar....
oftare och oftare....
samboämne eller?? ;-)

2008-01-29 @ 20:55:19
URL: http://mariesandrahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0