Nyår....

ja då va de nyårsdax då*S*
ja jag stökade å donade å provade få till tvättmaskinen jag haha
sen ut me hästarna å märren springer ut ur fjöset
full kareta helt vild å ja jo jag hade glömt å lägga ut höet jag haha
så hon springer efter å pratar*S*
klagar litte på mej då

fixade mej en besikningtid å hoppas den går igenom*S*
eeh fixade till mej lite sådär som bara ja kan *asg*
eeh jo dusch å rena kläder hahaha
mer jox blire inte serni

å så kom papps på fan måste ju köra en sista gång på gamla året
sagt å gjort kaffe å sen byta om haha
å ut å sela på märren pigg å glad va hon
å fölungen e inge bätter hon
ja jäklar in me märren å börja klä på
å hon har brått inte tid för nåt trams inte
frustar å trampar går inte nog fort idag
å sen ut å in i skaklarna kanondukti
å sen fort upp på släpan jag kör papps å tobias åker
ja jisses så brått hon hade
de rush i stegen fölungen trampar å halvspringer bakom
å sen upp i skogen å serni där e de älg....
men rackarns dukti häst hon frustar å sen fortsätter hon
å så skönt
sen hem går de fort fort varför e de så???
hem ska de rusas minsann
japp av me allt å in å få mat

å sen stressa om å in till stan *skratt*
jodå maten va nästan klar när ja kom
mums mums gott gott
fläskfile å potäter å grönsaker å jox
å sen jäsa litte surra som vanligt
åså blir de bada av å lite vila hrm haha
å upp å käka ost å kex lufsa runt *skratt*
kolla tv va nån film å smaska på
å som troligen 15-e året irad
skålades slutet å de nya in me en god whisky
gott gott
sen natt vart äta janssons innan de va dax å sova
å ujja sicken morron*L*
de du raskan tar vi på sidan om*S*
så halt klart ett skönt slut på året
å en skön början på året*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0