Sen sist

hm ja va har hänt??

inga nyårslöften lovade va jag vet***
hade främmande på dan innan jag skulle jobba
jobbade två nätter å besiktade bilen däremellan
japp den gick igenom en poäng
va en positionslampa som inte vill va me
den lyser varannan gång måste väl kolla den
jag vart faktiskt impad har haft krångel me avgashalterna
men inte iår inte
va kvar i stan tills de va dax å fara på jobbet

å pysslat me hästar å hundar å litte ta vondera
jo tapeterna jäklas för fullt

å så va jag på nyårsrevyn premiären va jag bjuden på
å midda på asian wook innan gott gott
å en pilsner på bishop arms innan hemfärd

riktit bra revy iår
andra delen va hysteriskt rolig*S*
jag skratta tills sällskapet mitt tittade å sa
- kom ihåg å andas oxå*S*
den rekommenderas starkt

kollat på Kallas idag hon e en PÄRLA
kanonlopp gjorde hon helt klart

å nu e de katten i mej natt trött sliten å slut


Kommentarer
Postat av: Think Twice

Kikar in lite snabbt.....eftersom jag är mitt i jobbet.
En liten fråga misstänker du att du har någon trojan etc...eller du bara vill försäkra dig om att allt är okej ??
/Ha det

2008-01-07 @ 14:58:03
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0