Sen sist..

Sen sist hm har jag mest jobbat jag
gick av igår morse sova halva dan *suck*
sen ute å fixat å donat
hade främmande ett tag på em kortvarigt*S*
sen slöade å tvättade hahaha
tvättmaskinen bidde installerad till slut
tack å lov pappsen är en pärla som hjälpte mej

å ida har jag vikit å plockat undan tvätt
jo tvättat litte mer igen hahaha

å va ute körde märren ensam idag hon e superdukti
men de e inte lätt å sela på när hon e så pass hög
 lokselen e ju litte tung *skrattar*
men se nåt annat har jag inte fått gjort
skulle va ledig två veckor nu
men ska jobba onsda natt lik förbannat
å de hade jag inte tänkt mej inte

men men så kan de va
har en grubbel å funderar period jag
brukar få de i mitten av januari...
vad jag vill göra
jobba med
hur jag ska lösa ditten å datten
ja ni vet som de kan bli
å e osocial så de barkar snart åt helsike
har inget tålamod me folk alls nu
ja jäklar men de löser sig snart
jag känner mej själv hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0