Jag

glömde tala om att jag fick utmärkelsen av opelnickan
sitter stolt som den hönshjärna jag e

jo helgen har gått i utets tecken
torsdag Kom Mats vi fixade me hästarna
som rymde dessutom hahaha
lillan e festlig hon varför ska hon stanna när jag går för???????
freda fixade vi me lite av varje djur å fiske å mat förståss
kokt potatis å chiligryta jädrar så gott de va mums mums
lörda å sönda har de varit folkrace i krokom
grattis till er gänget ni gör de bra

Mats for för nån timma sen å jag gör ja va gör ja haha
jo så lite som möjligt på så lång tid som möjligt
å de funkar sådär hahahahaha
fixat å donat litte sånt som ska göras

annars då......
jo de bra men se duvjäklarna e kvar
men nu måste dom väck de bara e så
dom har blitt träffsäkra i skitbombandet
å se då lever dom farligt

kalven mår ganska bra
men se kossa mu e inte klok hon
helt väck i roten ujujujuj ilsken sak
får hoppas de går över
annars får hon å jag prata ihop oss igen
å se de gillar inte min revben har jag upptäkt

imorrn ska jag va lat har jag bestämt
ja ska inte göra nåt annat än såga på dan
å sen verka hovar hahahahaha till kvällningen
men se de däringa prominpulvret funkar
jäklar vilken skillnad de e på dom små små fossingarna




bilden på Stråla har Mats tagit fick den just på mailen
jo å mamsen ska ju få dra dit vatten för påfyllning imorrn
så de blir nog å lata mej när ja hinner
ha de gott me er

här kommer utmärkelsen om de funkar



HA JA KUNDE inte få till länkarna *skrattar gott*
jag e totalt fågelholk på de hära ja
raskan HJÄLP MEJ








Kommentarer
Postat av: soffie

kikar in till dej skogstrollet,trevlig blogg och va fin hästen är.Hoppas du har en bra sommar!!!

2008-07-13 @ 22:44:15
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nickan

Länka var krångligt men jag lärde mig tillslut! Det kommer! Ha dè

2008-07-14 @ 10:23:47
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0