Man

tackar man tackar
opelnickan har gett mig en utmärkelse JIPPPEEEE
å jag ska skicka vidare så fort nån lärt mej hur jag länkar

jo sommartid blir de si å så med min tid till bloggande
jag bor ju på två ställen får fixa så jag kan blogga där me*L*
å så är de djur å gård å allt fan å hans moster
ja inte mina mostrar dom e rara varelser dom

jo stängslingen gick bra den å hästarna kommer här

traktor e bra att ha hahahaha

mats hjälpte till som synes under djup koncentration

skogshage stor å mycke mat


mat mat mat


vart ska du?????


å vi har fått ett nytt tillskott på gården

inburen för att få lugn å ro

å lite mat förståss




Kommentarer
Postat av: Nickan

HaHaha jag har lagt ut betesbilder jag åxå! Ha dè

2008-07-12 @ 19:30:33
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0