Skogshage

Ska de stängslas idag
grannen frågade om ja ville ha de till hästarna
en gammal hästhage inte använd sen mjaaaa  60-tal nån gång
men ser bra ut åt mina kusar litte gräs sly å träd å jox
sen om dom stannar där va en annan femma
ska köra dit ett badkar som vattenho å se till så allt blir grett

papps slår så sen e de höjanna dax
ja för min del går på å jobbar ett par nätter
men se sen blire körning för heile slanten*S*
men vi ska inte ta så mycke hö i år har nåt ton kvar sen ifjol vi
så då satsar vi på å tömma jälla nästa vår
men allt ensilage ska in urk urk urk hahahaha

men hörtetu raskan ja fattar nada ring när du vaknat
ja kan behöva nån distraktion i stängslingen jag


Kommentarer
Postat av: Nickan

Du har fått en utmärkelse av mig! Kolla min sida! Ha dè

2008-07-07 @ 11:06:51
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0