En utmaning

från Gubben*ler*
ne ne ne inte min gubbe nån annans gubbe hahahaha
http://gubben.webblogg.se/  kommer de från

Svara på alla frågor 

·Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. 

·Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

mja de som fanns var
sova efter jobbet
ut me vovven
packa grejorna
hämta bilen från balanseringen
åka hem

å de som är kvar är noll*S*
men räknar man vad jag ska göra innan kvällen är över så blir de

hjälpa mams me datan datasupport ni vet
verka en hov om inte rumpan e i vägen
klippa klor på vovven om jag orkar
bädda nytt i sängen måste jag göra
å ut en långpromenad

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Oj -98 mjaa byggde garage måste de nog va
va mycke i fjälls å vandrade å fiskade
funderade allvarligt på vad jag ville me livet(å de vet ja fortfarande inte)
jobbade mycke på gården åt mor å far
miste en av mina bästa vänner de året till stor sorg

Ställen du bott på?

stavre,offerdal
nordvik,noraström
malung
borlänge
öje
ede,offerdal
thurso,skottland
sundsvall(största misstaget)
stavre offerdal/körfältet som de e nu då

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Unna min familj å slippa göra nåt dom inte vill
se till att syskonbarna är ekonomiskt oberoende för alltid
göra bara de ja vill hm undrar va de skulle bli*S*
ta me mej släkt å vänner på nån resa
köpa mej en hummer (fordonet alltså inte en sån där som nyps inte)

vilka vill ja veta mer om

raskan
nannis
opelnickan
plogflickan
marie




Kommentarer
Postat av: Nannis

Mja, visst är det skumt. Må prata med ögonläkaren, hörs om man är normal s



Jag antar utmaningen ;)



kram!

2008-06-25 @ 21:30:09
Postat av: Gubben

Heja dig!

Hunnit med en hel del som det verkar. T.o.m. Dalarna fick sig en släng av din bakgrund...

Och så en hummer som avslutning - inte illa att ta sig ut i markerna med. Själv får man ju nöja sig med en liten "Mulle".



Ha en bra kväll/dag!

2008-06-25 @ 22:32:09
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Plogflickan

Nu är den gjord.. Utmaningen alltså..ler

2008-06-29 @ 14:09:22
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0