Fotboll...

Är totalt ointressant i mina ögon
mja kul å spela själv men titta när vuxna spelar
ååååhhh neeeej
men faktiskt så fick jag refererat mest hela matchen som
sverige vann häromkvällen hahaha
hade en vårdtagare som larmade för å tala om va som hände i matchen*S*

jo ja har jobbat tre nätter å ska in på min fjärde haha
första två nätterna på ett ställe
å natten som va på ett annat
å i natt ska jag jobba där ja aldrig varit förr hahaha
jo ja ska gå brevid månda å tisda men se inatt ska ja jobba
konstit va??
jo å så har ja som sagt upp bekantskapen me gamla kommunen
ja jobbat i .....
- Varför ??? jo de kom in en vikarie å började nu
hon har samma utbildning men mindre erfarenhet men 1500 spänn mer
å se då vart ja riktit grini ja hahaha
så nu blir e stan för heile slanten

Gruvsamt????
nja inte me å jobba på flera olika ställen men att va deltidssambo
känns litte pirrit

ja va fan vi har ju polat sen i oktober å nåra dygn varje vecka
men nu blire litte mer då

har ju vart flera helger i rad nu i stuga hans å de kanon härligt de

nepp dax å nanna litte se om ja e lika pigg inatt som förra natta

tingeling*S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0