Dagen

Japp dagen vart bättre än ifjol
en kanondag latade mej på morron
kan iofs bero på jag vakna vid sex haha
kollade en film legends of the fall en favvofilm
lyxkaffe å bara må gott
jodå e jag visst värd när ja fyller år*S*
hrm-et ringde å grattade
va till hästarna å skämde bort litte
me äpplen Stråla pussade som tack
riktig goding hon blivit
fixade å donade litte
gick över sjön

image78

kollade in när papps satte in fönstren
å vovvarna va ju me förståss men bilder se de glömde jag haha

image79


men båda bestarna är ju me här istället*L*

image80

så va de fönstret helt klart vart snyggt de
kanon pappsen
de va superhärligt väder men tö så de va vattnigt på sjön å sabbit
gick igenom vartannat steg
nope kan inte bero på vikten för de gjorde vovvarna me hahaha

fick lift hem på skotern tiken hon sprang ikapp skotern så långt hon kunde
jäklar så fort hon springer

image81

så trötta vart dom iallafall
hem å vart bjuden på midda av mams å papps
diverse gratulationer under dan*S*
å käka laxplanka uuuha så gott
men paltkoma
trött trött trött
kaffe me tårta hemma
så dan vart finemang iår
inte så dumt å fylla.. tretti....
nee e ja så pass å inte vuxen än hahahaha

image82

mja den bilden e me bara för jag gillade den *S*
arm å hand de*ler*

tack för att ni ringt å messat
kramar till er



Kommentarer
Postat av: ¨sanna panna

GRATTIS igen här på Blågga....)

DU HAR haft en bra dag ser ja..:)
puss

2008-03-09 @ 21:47:31
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0