Torka??

Mja eller fullt upp hahaha
jobbat å hrm-at å ja hästat å främmande *S*
jo litte torka har de allt varit
jag jobbade en hel del i slutet av februari
å hade ju en del främmande*S*
hrm-et såklart
å va på en del besök hos samma*S*

förra veckan va litte mycke då
månda morron skjutsa ja papps till stan klockan 6...
uvva van å snart krypa till sängs jag då*S*
han skulle jobba hela veckan
for in hos hrm-et*S*
kom hem mitt i dan drev som själva fan
ploga ploga ploga snö snö snö*S*
fixa hästarna  mor å ja hade fjöset
(hela veckan när han va borta)

jobbade månda tisda å torsda natt
fjöset morron å kväll hästarna
plogningen de snöa ju som rena f-n
åså litte sällskap då nåra dar haha

freda kom hem fjöset sov ett par timmar
sen stan skulle hämta papps
happ fixa å dona de som skulle
vart utbjuden på midda oki sen jag kommer hem
happ mor å far skulle käka i krokom oki en kopp java
klar där kommer hrm-et å hämta upp där *
jisses vicket stök
å hem for å hämta vovvar å barnkalas
sen midda på jasmine i Änge
rekommenderar laxplanka
godaste jag har ätit på länge

hem jäsa vart paltkoma
kolla film å sova
lördan lata oss iväg å handla
åkte kolla kåken på änner sia
måste ju kolla bastun under uppsättning*L*
hem laga mat å jäsa*S*
söndan likadan lata å slöa
ut å rida josses får plåtsko röva
japp de va en full rulle vecka*S*

så va uppdateringen gjord*L*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0