Veckan...

japp for bort i måndas å kom hem i onsdas
tja tisda då jobbade han å ja latade mej kollade mest på film
japp hos hrmm-et okey då Raskan M
hahahaha
jag e lydig ibland*S*
fick bilen lite servad han förbarmade sig
jag har fuskat å varit för lat jag

jobbade onsda å torsda gick bra de
Han ja jobba me e klockren

gick av freda morron urk så trött ja va då
sov till mitt i dan som jag brukar
iväg å fixade å donade litte
kom hem slöade M kom på em kvällen
fika surra garva som alltid
å korsord hahahaha

å så kom farbror Melker på besök till mor å far
ja va in å hälsa å krama om dom

vill minnas jag läst man kan lägga in i bloggen
men VAR läste jag de *skrattar*

igår va vi ut å åkte å kollade runt litte jag å M
han bjöd på midda på Jasmine biffstek
gott gott men skippa brunsåsen om ni ska äta den

papps kom ner hälsade å rurrade me M
första gången *S*
sen kom mams ner för å hälsa hon hade me sig mer korsord
svepskäl??????
fick oss ett gott skratt

korsord korsord korsord
hejle kvälln*S*
de kan ja säja nu ryker alla dom
går inte å hålla på såhär

läste nån blogg om dunderklumpen
min favvobarnfilm de




favoritfiguren e allt
en dum en*S* liknar kanske han






klassikerfilm helt klart
den gör att hjärtat sväller som alltid

Kommentarer
Postat av: sanna panna

M e gott chooklaaaad hahahahahahaha...
apa
kviga DE E DU O JAG DEN 2/4 bara så du vet..

2008-03-16 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0