Ett

Tag sen jag skrev har varit litte mycke nu
i fredas va jag å provkörde en bil
Jodå jag blev ägare till en annan bil
en röd...märke??
mjaa en röd eller hur brukar de låta*S*
En Subaru impreza 2,0 RX sportmodell
en -99-a till jäklit bra pris
fick bra rabatt me kontakter så går de*S*
men röd***suckar***
den går som om nån eldat i röven på den
pigg alert å rolig som fan å köra

å inte drar den farlit me bränsle heller å de uppskattas
jobbade helgen som va de va epidemi me vinterkräkis
jag mådde inte så värst i söndas så fick va hemma
sen har de varit vila å fli hovar

jo va till stan å besikta i måndas
men va till käftis innan ujujujuj
har haft en tand som ilat som rejne den
men tack å lov inget som dom hitta
å de jag gla för ja e livrädd för tandläkarn
fråga mej inte varför de så jag själv tycker jag e fånig
kosta gjorde de men de va de värt

jo besiktningen ja
jag tog ju me mej bilen hem i fredas
dom hade inte hunnit besikta å serva den
så e gjordes nu de
de va för dåligt mönster på två av däcken
å de får allt bilfirman ordna de inte mitt problem
så på freda kommer bilet igen
jag ?? va jag åker ???
ja åker en pithuvveblå toyota jag hahahaha

jo å gammelbilen ska ju säljas de e inte klart än
så nu finns en subaru legacy -90 till salu
gått snart 25 000 mil
nyservad besiktad å skattad
jo nytt batteri å hundhåren fås på köpet *skrattar*

å nu nu ska jag ägna lite tid till dom små fyrbenta
hunnan e alles galna i blåsten

Tjing på er







Kommentarer
Postat av: Nickan

Festlig färg, måste nästan ses! Har faktiskt inte hör just det någon gång! Full fart märker jag! Inte svårt att få tiden att gå faktiskt! Hadè

2008-05-07 @ 22:29:11
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0